Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El projecte que s'ha exposat és l'Atles de Vies Verdes, identifica els recorreguts i elements patrimonials d'antigues línies ferroviàries convertides en vies verdes

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha assistit este matí a l'Ajuntament de Viver per a la presentació de La Via Verda de Ojos Negros: una eina digital al servei dels municipis i comarques. Este esdeveniment ha sigut organitzat per la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat Sostenible i la Càtedra Demetrio Ribes de la Universitat de València, al qual han acudit també altres alcaldes i alcaldesses, i regidors i regidores de la comarca i empreses del sector privat.
El projecte que s'ha exposat és la WebApp Atles de Vies Verdes, que identifica els recorreguts i elements patrimonials d'antigues línies ferroviàries convertides en vies verdes o que puguen convertir-se en tals en la Comunitat Valenciana, i facilita esta informació a través d'un pla en línia, accessible des de qualsevol dispositiu.
La primera ruta completada en este projecte de WebApp és la Via Verda de Ojos Negros. En l'aplicació es contempla una capa d'informació útil per a persones usuàries de la via verda. Entre les dades que contindrà esta app es troben els punts d'accés als municipis des de la via verda, amb ubicació GPS i una descripció, a més d'enllaç a webs municipals d'informació, amb l’url del lloc web. Així, les persones es podran dirigir a la web de l'ajuntament i informar-se de punts d'interés local, centres culturals, oficines de turisme o informació d'interés per a visitants sobre hostaleria, allotjaments…
Per a conéixer més sobre esta nova eina digital, es pot visitar la web https://www.catedrademetrioribes.com/viesverdes/es/ojos-negros/
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny