El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'esdeveniment serà el diumenge, 20 de febrer, a les 18 hores a la Casa Municipal de Cultura i l'entrada és gratuïta

La Banda Simfònica Unión Musical Porteña interpretarà un concert de pasdobles fallers diumenge que ve, 20 de febrer, a les 18 hores a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt. Esta actuació forma part de la programació de l'agenda d'hivern del departament de Cultura i, cal destacar, que les entrades són gratuïtes. L'encarregat de dirigir el concert és Jorge Vivas Baquero.
En este sentit, el concert del pròxim diumenge oferix al públic una varietat d'instruments i composicions, prova d'això és que el programa de l'actuació es compon de dos parts. En la primera part, s'interpretaran cançons en honor a la Federació Junta Fallera de Sagunt, a la cort d'honor i a les falleres majors Aitana González Ruiz i Sandra Ordiñaga Montalt. Els autors d'estes obres són Doménech Pérez, Raúl Doménech Rubio i Santiago Díaz Santamaría.
En el segon acte, s'interpretarà la cançó Música y vinos composta per Manuel Morales Martínez; El fallero, de José Serrano; Sombras y luces, de Santiago Quitos Serna; l'Himne a Sagunt, de Bernabé Sanchis Porta i David Montoliu com a tenor i, finalment, l'Himne Regional Valencià, dels autors José Serrano i Maximiliano Thous.
La Unión Musical Porteña compta amb una trajectòria iniciada al setembre de 2004 i la creació de nombroses agrupacions com la Banda Juvenil, Orquestra, Coral, Escola de Música, Big Band, entre d’altres.
Durant tot el concert es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+