Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Hui s'ha fet oficial que la capital del Camp de Morvedre albergarà, el divendres 3 de febrer, la meta de la tercera etapa d'esta 74 Edició de la VCV - Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell. L'arribada està prevista sobre les 17.15 hores en l'avinguda Sants de la Pedra

Sagunt acollirà l'arribada de la tercera etapa de la VCV – Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell 2023 que tindrà lloc de l'1 al 5 de febrer. Així ho han anunciat hui l'alcalde Darío Moreno; el regidor delegat d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón; i el director de la ronda ciclista valenciana, l'exciclista professional Ángel Casero. A la presentació d'esta tercera etapa a l'Ajuntament de Sagunt, també han assistit Mireia Miravet, del Banc Sabadell, i Javier Macián, de Global Omnium.
En un acte celebrat al costat de l'Ajuntament de Sagunt, s'ha fet oficial que la localitat del Camp de Morvedre albergarà, divendres que ve 3 de febrer, la meta de la tercera etapa d'esta 74 Edició de la VCV. Esta etapa eixirà des de Bétera i discorrerà per uns 154 km, amb dos ports de muntanya. Participaran 20 equips i més de 130 ciclistes en esta edició. Serà televisada en directe per a més de 200 països. Amb esta, ja són 28 vegades les que esta prova ciclista ha visitat el nostre municipi, des que ho va fer per primera vegada en 1930.
Darío Moreno ha destacat la importància d'esdeveniments com este per a la ciutat: «Guanyem en projecció quan participem en aquests esdeveniments esportius que van més enllà de les nostres fronteres». Respecte a l'impacte que pot tindre un esdeveniment com este, l'alcalde ha indicat que pot arribar «a centenars de milers d'euros per al nostre comerç, per al turisme i per a les empreses; i això ajuda al creixement, a la creació de llocs de treball i a la nostra competitivitat».
Per la seua banda, Javier Timón ha recordat la «llarga tradició» de la nostra ciutat i comarca amb l'esport de la bicicleta, a més de ressaltar l'oportunitat de gaudir d'un altre gran esdeveniment esportiu: «Una nova ocasió per a continuar projectant-nos com una ciutat de l'esport, no sols en l'àmbit autonòmic i nacional, sinó també internacional, amb la possibilitat que ens oferix també de donar a conéixer el nostre patrimoni i els nostres encants, per a continuar promocionant un turisme de qualitat i que cada vegada més gent s'interesse per vindre a visitar-nos».

Ángel Casero, director general de la prova, espera que l'etapa de Sagunt, amb dos ports de muntanya, «siga decisiva i que puga guanyar un corredor important, així que esperem que tota la gent de la comarca puga gaudir. Ens pot quedar una meta molt bonica i esperem que molta gent acudisca a veure'ns. D'altra banda, amb la caravana ciclista som quasi 1.000 persones, i moltes pernoctarem a Sagunt i al Port de Sagunt». Ha informat que la carrera es podrà veure per Teledeporte i Eurosport. A més, ha recordat que en 2022, més de 17 milions d'espectadors a Europa van seguir la prova.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny