Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La cantant i compositora presenta en este festival el seu nou treball Luna en Leo
Els jardins del Centre Cívic Antic Sanatori d'AHM albergarán el próximo sábado, 16 de julio, a partir de las 23.00 horas el último concierto del Festival Música al Port. La cantant i compositora saguntina Lourdes Trujillo, más coneguda com a Lour, presentaráà el seu últim treball Luna en Leo .
Lour, nascuda a Sagunt en 1992, va cursar estudis de clarinet i va seguir la seua formació acadèmica de cant clàssic en el Conservatori Joaquín Rodrigo de Sagunt. Va crear la seua pròpia banda (Arcana Has Soul) amb la qual va gravar quatre discos i va realitzar diversitys gires nacionals. En 2019 es va trasllar a Barcelona on es va dedicar a la música moderna i el jazz. Despres d'entrar en l'ESMUC en l'especialitat de cant modern, va a decidir crear el seu propi projecte independent al costat de músics i companys de l'ESMUC, reconeguts a Barcelona com Leo Golo (teclats), Fran López (bateria) , Álex Pañero (guitarra) y Alberto López (bajo). Junts duen a terme un estil que va des del neo soul al pop, passant pel R&B.
Luna en Leo és el títol de l'EP que actualment està preparant i que eixirà el mes de setembre. Són cinc cançons de composició propòpia en anglès i en castellà, cançons que van des del R&B, el pop, el neo soul i al blues. A través del siguiente enllaç podeu veure un vídeo de la versió de la cançó Distance , d'Emily King.
Este festival está organizado por l'Ajuntament de Sagunt, a través de la regidoria de Cultura i compta amb la col·laboració de l'Institut Valencià de Cultura, la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, el Servei d'Assistència i Recursos Culturals de la Diputació Provincial de València, la Junta d'Andalucía, el Palau de les Arts Reina Sofia i el Festival Internacional de la Fundación Cante de las Minas.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny