Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Tindrà lloc en l'avinguda Forns Alts a les 10.00 hores per a millorar les zones verdes en l'entorn urbà, en col·laboració amb la ciutadania

Un altre any més, la SAG celebra el Dia de l'Arbre Urbà davall el lema ‘Menys cotxes i més arbres’ gràcies a la iniciativa de l'Associació Veïnal La Victòria.
El regidor de la SAG, Roberto Rovira, ha explicat que amb esta jornada «pretenem millorar les zones verdes en l'entorn urbà, en col·laboració amb la ciutadania, amb l'objectiu de fer-la partícip del treball de la SAG als parcs i jardins, a més de conscienciar de la cura del medi ambient urbà».
La iniciativa tindrà lloc el diumenge 29 de gener, a les 10.00 hores, en la zona del patrimoni industrial al costat del Forn Alt i la Nau de Tallers Generals (avinguda Forns Alts), per a poder així millorar amb la col·laboració de la ciutadania este espai. La convocatòria està oberta a tota la ciutadania.
Sobre l'espai seleccionat per a la jornada, Rovira ha indicat que «en esta ocasió hem triat una zona del nostre patrimoni industrial, al costat del Forn Alt i la Nau de Tallers Generals, que era una zona bastant degradada, i podrà així millorar amb la col·laboració ciutadana este important espai del nostre patrimoni».

En este sentit, la SAG ha preparat tota la zona retirant enderrocs i posant terra en condicions òptimes per al creixement de les espècies que es plantaran, que seran 26 arbres de cinc espècies diferents i 70 arbustos de huit espècies diverses. La plantació la durà a terme la ciutadania en col·laboració amb les operàries i els operaris de la SAG.
L'activitat pretén conscienciar sobre la importància dels arbres i particularment el paper dels arbres a la ciutat, ja que una de les maneres de minimitzar esta contaminació és disposant d'arbres perquè són embornals naturals que recullen el carboni en la seua matèria vegetal.
Esta jornada l'organitza l'Ajuntament de Sagunt i la SAG amb la col·laboració de l'Associació Veïnal La Victòria, Acció Ecologista Agró i la Fundació de la Comunitat Valenciana de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera del Port de Sagunt.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny