El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Una aclamada obra de teatre que proposa veure el que no es veu normalment, allò que s'amaga darrere de les nostres pròpies vides

La comèdia Lo nunca visto de la companyia La Estampida, arriba a la Casa de Cultura del Port de Sagunt este divendres, 25 de febrer, a les 20.30 hores. Una aclamada obra de teatre que proposa veure el que no es veu normalment, allò que s'amaga darrere de les nostres pròpies vides.
Lo nunca visto conta com, a un mes del tancament per impagaments del seu estudi, una decrèpita professora de dansa i teatre per a xiquetes, decidix que és el moment del "ara o mai" i realitzar un espectacle que revolucione l'art contemporani: "Lo nunca visto". Sense talent, sense diners i ja sense alumnes en les seues classes, es llança a reclutar “artistes compromesos” per a la seua causa. Només acudiran a la seua crida dos de les seues exalumnes: una yonki gallega i un mestressa de casa recentment escapolida. L’entrega en cos i ànima de les nostres tres protagonistes, que no tenen una altra cosa que explicar-nos més que les seues pròpies vides, ens posarà el llistó molt alt, fent-nos ballar de plor i riure de suor. Comença la funció. Fosc.
Tot a través d'un últim intent de salvació, fent de la seua vida una funció oberta al públic, elles mateixes repassaran els seus errors i encerts, i s'adonaran del moment en el qual tot va començar a anar tan malament.
Esta representació té una duració aproximada de 75 minuts, i és apta per a tots els públics. Les entrades es poden adquirir per un preu de 7 euros en servientradas.com.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+