El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Més de mil persones van participar en la jornada, on es van trasplantar més de 1.200 plantes

El passat diumenge 10 d’abril va continuar la iniciativa proposta pels grups de participació del Casal Jove: DINAKIDS, HRjove i Corresponsals i HeBe de reforestar la ribera del riu Palància, pel seu pas per l’Hospital de Sagunt. Una proposta que va començar l’any passat i que enguany s'ha expandit partint de la mateixa zona. A més, pretén continuar per tot el Riu Palància, per tal d'aconseguir un bosc en la ribera del nostre riu.
Esta iniciativa va tenir una molt bona acollida per part de la població des del principi i va fer necessari ampliar les plantes fins a mil unitats per tal de cobrir les necessitats de tota la població que continuava demanant la seua planta. Una vegada mes, en la jornada festiva d’ahir es van superar les expectatives i van ser més de mil persones les que van passar el matí a la ribera per tal de plantar els seus arbres. Un total de 1.200 plantes van ser trasplantades dels testos a la ribera del riu.
En l’acte participaren també l’alcalde de Sagunto, Darío Moreno i el regidor de Juventut i Infància, Guillermo Sampedro; així com regidors i regidores de l’Equip de Govern.
Una activitat que sense dubte va tenir un gran èxit gràcies a la col·laboració d’entitats com la SAG, la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sagunt, l’IES Alto Palància, Recambios Segorbe, Club Zuki Valencia 4x4, Acció Ecologista Agró, Centre d’Estudis Camp de Morvedre, i als grups de participació del Casal Jove. Així doncs, des de la regidoria de Joventut i Infància també es vol agrair la acollida d’esta iniciativa i la gran participació de totes aquelles persones que van estar interessades en cuidar la planta i que van acudir ahir a gaudir de la jornada lúdica festiva de la reforestació.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+