Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La vigilància se centra especialment en el compliment de la normativa d'animals, sobretot quant a defecacions de gossos, animals solts en zones comunes i documentació obligatòria, posant l'accent preferentment sobre el control de gossos potencialment perillosos

La Policia Local de Sagunt ha iniciat en els últims dies una campanya especial de vigilància i control d'animals en les zones de gaudi comú del municipi com places, carrers i sobretot platges, una vegada iniciada la temporada estival.
També se supervisen aquelles qüestions relacionades amb el compliment de la normativa de tinença d'animals en les condicions higienico-sanitàries adequades exigides per la legislació.
Per això i davant els requeriments que diàriament recull el departament de Policia Local en relació amb este tipus d'incidències, especialment les relacionades amb animals de companyia, la Regidoria de Policia Local, dirigida per Natalia Antonino, ha impulsat en els últims dies una campanya de control del compliment de la normativa en places, carrers i platges, així com la comprovació de l'adequada utilització dels ‘pipicans’.
Fruit d'esta campanya s'ha procedit, en principi, a incoar més d'una vintena d'actes per infracció de diversos preceptes de la normativa, entre els quals destaquen la detecció d'infraccions relacionades amb les defecacions de gossos, animals solts, molèsties veïnals, orines en via pública, etcètera.
D'altra banda, cal subratllar la remissió de diligències a la Fiscalia de Medi Ambient a conseqüència de la tinença d'animals en condicions higienico-sanitàries no adequades, així com altres diligències judicials preventives per un presumpte delicte de maltractament animal.
La Regidoria de Policia Local, dirigida per Natalia Antonino, es fa ressò de les diferents demandes relatives al cuidat animal i es preocupa per garantir en el municipi el compliment de les normes cíviques bàsiques.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny