Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Les persones detingudes i les proves dels presumptes delictes han estat entregades en la Comissaria del Cos Nacional de Policia que s'ha fet càrrec de la investigació dels fets

La Policia Local de Sagunt va detindre dos persones, un matrimoni albanès de 59 i 53 anys, per la presumpta comissió d’un delicte de tràfic de drogues. Els fets que van motivar esta detenció van succeir a les 17.20 hores del dia d'ahir, dimecres 29 de juny de 2022, al carrer Olmo del nucli urbà del Port de Sagunt.
En este lloc, segons ho ha comunicat el Centre d'Emergències 112, hi havia una discussió entre cinc persones de diferents nacionalitats, i una havia amenaçat la resta amb un tornavís.
Les diferents patrulles del cos local de seguretat es van personar i observar com una d'estes persones amagava una motxilla darrere un vehicle. En comprovar-ne l'interior, es van observar diferents embolcalls que contenien aparentment algun tipus de substància estupefaent. Posteriorment, es va comprovar que el contingut de l'interior d'esta motxilla eren qüasi 8 kg d'heroïna.
Per este succés, els agents van procedir a la detenció del portador de la motxilla i del seu cònjuge present també al lloc dels fets. Igualment, es va comprovar que dos dels documents d’identitat que portaven les persones detingudes tenien indicis de falsedat.
Les persones detingudes i les proves dels presumptes delictes han estat entregades en la a Comissaria del Cos Nacional de Policia que s'ha fet càrrec de la investigació dels fets.
Així mateix, també es va realitzar un registre a l'habitatge del matrimoni detingut per part de la Policia Nacional, col·laborant-hi la unitat canina de la Policia Local de Sagunt. S'hi va intervindre una quantitat considerable de diners en efectiu.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny