Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alcalde de Sagunt per substitució, Pepe Gil, i regidors de tots els partits de l'Equip de Govern, han acompanyat els sindicats convocants de la marxa per les pensions dignes, que ja ha arribat al municipi i s'han reunit enfront de la Tinència d'Alcaldia. Entre els convocants es troben CCOO i UGT, els representants de les quals s'han dirigit a la ciutadania des de la balconada de la Tinència d'Alcaldia. A l'acte han assistit representants de tots dos sindicats, tant de l'àmbit comarcal com provincial.
Pepe Gil ha llegit un manifest en el qual s'exposaven els punts defensats en la moció de suport a estes reivindicacions, aprovada per àmplia majoria en el Ple de l'Ajuntament de Sagunt del passat 26 de setembre. Segons els representants dels sindicats, els quals van presentar i van defensar la moció, “de forma subtil però constant es repeteixen arguments que culpabilitzen la pròpia ciutadania de l'escassetat de recursos, la pretensió dels quals no és una altra que acabar creient que les responsables d'una suposadament inevitable inviabilitat del sistema de pensions són les persones”.
La marxa que ha arribat hui al municipi provinent de Castelló es dirigirà junt a d'altres a Madrid, on es reuniran el 9 d'octubre.







La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny