Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El cap de setmana vinent torna a Sagunt el Festival de Recreacions Històriques Saguntum Invicta. Esta segona edició, el Festival va a constituir un dels primers actes emmarcats en la programació de Sagunt com a Capital Cultural Valenciana 2018-2019.
Com a novetats implantades enguany, el dissabte 28 a les 21.30 hores es farà una recreació d’un soterrament iber en la plaça Major. A més d'este nou acte, del 27 al 29 d'abril Saguntum Invicta oferix tres pompes que passaran per diversos carrers del municipi i acabaran sempre en el Teatre Romà, lloc en el qual es desenvoluparan els ludus, és a dir, les diferents recreacions de lluites clàssiques i rituals. Estos tindran lloc a les 18.30 hores el dissabte 28 i a les 12.00 hores el diumenge 29. Personatges de tot tipus, des de magistrats a servents, tornaran a la vida en diverses desfilades pels principals carrers del casc històric.
També hi haurà visites guiades especialitzades en el món romà, a càrrec de Quiero Cultura, Celia Peris Visitas Guiadas i Explora Sagunto; venda de productes gastronòmics i d'artesania d'època romana en el Teatre Romà, amb la Llar dels Déus i La Taverna de la Serp; venda de pans romans en el Forn La Melica i gastronomia romana en els restaurants col·laboradors: Taverna La Serp, Le Fou, Restaurant Arrels, L´Andana-Aljibe, Gastroduc, Espai Gaeta, (els sis a Sagunt), Cyrus Dad (el Port de Sagunt) i Restaurant Gat Negre i La Vidrieria Art-Bar (Faura).
Este festival, les activitats del qual són gratuïtes per al públic, està organitzat per l'associació Saguntum Civitas, en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt, la Conselleria d'Educació, Invstigación, Cultura i Esport i l’Institut Valencià de Cultura. A més, compta amb la participació de diversos grups de recreació històrica que provenen de tota la geografia espanyola, així com de diverses entitats i comerços de la ciutat esmentats.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny