Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La projecció d'esta pel·lícula tindrà lloc a les 19.00 hores. L'entrada és gratuïta fins a completar aforament
Este diumenge, 11 de desembre, a les 19.00 hores es projectarà en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (carrer Rom, 9) el drama biogràfic La guerra de las corrientes, pel·lícula americana dirigida per Alfonso Gómez-Rejón. Esta projecció forma part de l'agenda cultural de tardor que promou la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt. L'entrada és gratuïta fins a completar aforament.
Este film té una duració de 103 minuts i es va estrenar en 2017. A la fi del segle XIX dos genis, Thomas Edison (Benedict Cumberbatch) i George Westinghouse (Michael Shannon), este últim al costat de Nikolai Tesla (Nicholas Hoult), competixen per a crear un sistema sustentable d'electricitat i poder comercialitzar-lo a tots els Estats Units en el que es coneix com la “guerra dels corrents”, una rivalitat entre tots dos en la dècada de 1880 pel control de l'incipient mercat de la generació i distribució d'energia elèctrica. El productor executiu d’esta pel·lícula és Martin Scorsese.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny