Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Amb la presència en la fira, la regidoria perseguix atraure tant un major nombre de visitants davant l'increment que s'ha registrat en l'últim any com a persones de la indústria audiovisual

La delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt estarà present en la 25 edició de la Fira Internacional del Turisme d'Interior (INTUR) de Valladolid que tindrà lloc del 17 al 20 de novembre. D'eixa manera, la regidoria pretén oferir la ciutat com a plató de cinema en esta jornada sota el lema ‘Sagunt, ciutat de cinema’, amb la fi principal de promocionar la ciutat i atraure tant a nous visitants com a personal de la indústria del sector audiovisual.
En eixe sentit, Natalia Antonino, ha explicat que «en este segon any que acudim a la fira INTUR hem volgut fer un pas més amb accions promocionals al carrer per a donar visibilitat als múltiples atractius, tant culturals, patrimonials, naturals i gastronòmics que oferix la nostra ciutat, per a oferir als qui ja planifiquen les seues pròximes vacances una escapa a la ciutat de Sagunt perquè puguen gaudir dels nostres espectaculars recursos en primera fila».
Així mateix, per al dijous 17 hi ha previst un Workshop, en el qual assistiran tant la regidora de Turisme, Natalia Antonino, com la tècnica municipal amb l'objectiu de mantindre reunions amb agències, turoperadors i agents del sector i mostrar-los el manual del producte turístic que oferix la ciutat. El divendres visitaran l'estand de la Xarxa de Jueries d'Espanya i la fira en general.
Sagunt, a més de tindre presència amb un expositor que compartirà amb Turisme Comunitat Valenciana i la Diputació de València, també serà protagonista d'una acció d’street màrqueting que ha organitzat la regidoria de Turisme i que tindrà lloc els dies 18 i 19, divendres i dissabte, en l'avinguda Joan d'Àustria. El públic assistent podrà conéixer i gaudir d'espais emblemàtics de la ciutat de Sagunt, que no sols s'utilitzen com a fi turística, sinó que també s'estan promocionant com a localitzacions idònies per a produccions audiovisuals com a rodatges cinematogràfics i espots publicitaris. Totes aquelles persones que acudisquen a este espai podran participar en les diferents activitats organitzades, així com emportar-se algun producte local típic.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny