Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Serà al matí, a partir de les 8.00 hores, i la ciutadania podrà participar-hi presencialment en l'apartat de precs i preguntes
L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous, 28 de juliol, al matí a partir de les 8.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal, que es desenvoluparà, com és habitual, de manera presencial.
La sessió serà retransmesa en directe pel Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació del Ajuntament i en les xarxes socials del gabinet: Facebook i Twitter.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, presidirà el Ple i la ciutadania podrà intervindre de manera presencial en el torn de precs i preguntes. L'ordre del dia de la sessió plenària serà el següent:
ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE LA CORPORACIÓ DEL DIA VINT-I-HUIT DE JULIOL DE DOS MIL VINT-I-DOS
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA.
EDUCACIÓ:
SERVEIS SOCIALS:
HABITATGE:
PATRIMONI:
PLANEJAMENT:
INTERVENCIÓ:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L'ACCIÓ DEL GOVERN LOCAL.
SECRETARIA GENERAL:
OFICINA PRESUPOSTÀRIA:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny