Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña


L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha manifestat la seua satisfacció per la resposta positiva de la Conselleria que dóna llum verd a les demandes per a infraestructures educatives que es van plantejar des de Sagunt “des de les més importants a les menys rellevants econòmicament” i per això ha declarat que ara caldrà estar a l'altura en tot el que suposa per a l'ajuntament el treball de contractació de les obres.
Segons l'alcalde, este programa “desbloqueja tot un seguit de inversions que no es duien a terme no per falta de pressupost sinó per falta de capacitat de gestió en el sentit que són moltes per a la infraestructura que té la pròpia conselleria”. Fernández ha recordat que tant com a alcalde i com a vicepresident de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies està participant activament en este programa i per això Sagunt és ciutat pilot del programa i ha recordat que el programa seguix obert a noves adhesions. “Aprofitarem esta oportunitat començant amb l'IES nº 5 com a gran infraestructura que albergarà un centre integral de formació professional i posteriorment amb totes aquelles inversions en manteniment, millores i creació de noves unitats que van a millorar el benestar i la qualitat d'un aspecte bàsic en qualsevol ciutat com és l'educació”, ha recalcat Fernández.
Per altra banda, el regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, també ha manifestat el seu agraïment a la Conselleria per donar llum verd a pràcticament totes les demandes que va presentar Sagunt. “Hui és un gran dia per a l'educació pública i de qualitat i sobretot per a celebrar el que respecta a les infraestructures en el nostre poble” ha declarat Tarazona qui ha afegit que aquelles demandes que s'han exclòs, en concret quatre actuacions en patis d’escola, “l'Ajuntament de Sagunt els donarà solució”. Ha recordat les majors demandes que es van presentar, com la construcció de l'IES nº 5 i de l'aulari infantil Victoria i Joaquín Rodrigo o “la necessària reforma del centre d'educació especial Sant Cristòfol i la urgent adequació d'instal·lacions electròniques i de calefacció de diferents centres educatius del municipi”.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny