Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Des del passat 25 de març, la Comissió d'Educació Ambiental d'Acció Ecologista-Agró obri la Casa Penya tots els diumenges. Amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt, esta primavera es programaran visites guiades i jornades especials com l'Operació Samaruc de Pasqua en el Centre d'Educació i Voluntariat Ambiental de la Marjal d'Almardà-Almenara.
Les visites guiades, que també inclouen un passeig per la Finca de Penya, estan pensades per a amants de la natura, veïns, turistes i persones curioses que vulguen descobrir els tresors mediambientals dels ecosistemes mediterranis litorals: la platja, el saladar i la marjal.
A més, el pròxim diumenge de Pasqua, 1 d'abril, la Comissió d'Educació Ambiental d'Acció Ecologista-Agró convida a participar en una jornada dirigida als més menuts. Es tracta de l'Operació Samaruc de Kyrios Educación, una activitat infantil inspirada en les aventures de Félix Rodríguez de la Fuente i durant la qual els més menuts descobriran i "rescataran" diferents espècies amenaçades de la península ibèrica. És el cas, per exemple, del samaruc o del linx ibèric.
La cita també inclou una visita guiada per als adults al Centre d'Educació i Voluntariat Ambiental de la Marjal d'Almardà-Almenara i a la reserva de fauna silvestre de la Finca de Penya. Serà d'11 a 13.30 hores i no cal inscripció prèvia. Però per a rebre més informació, concertar una visita per a grups o realitzar qualsevol altra consulta, cal telefonar al 960 263 617 o enviar un correu electrònic a visitescasapenya@gmail.com.La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny