El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Es tracta d'una exposició de l'Autoritat Portuària de València que s'inaugura demà en el Centre Cultural Mario Monreal a les 12 hores i estarà exposada fins al dissabte, 28 de maig

José María Pérez González, més conegut com Peridis, és un arquitecte, dibuixant, humorista i escriptor espanyol. En esta ocasió, es tracta d'una exposició que l'Autoritat Portuària de València (APV) porta a Sagunt i consta d'una col·lecció de la seua obra i trajectòria. La inauguració tindrà lloc demà, dijous 24 de març, a les 12 hores en el Centre Cultural Mario Monreal. L’APV ja va dedicar altres exposicions a Ortifus i Forges.
L'exposició és d'entrada lliure, en horari de dilluns a divendres, de 9 a 21 hores. Esta mostra, que estarà oberta fins al dissabte, 28 de maig, forma part de la programació del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
Acostar-se a esta mostra no sols suposa descobrir una visió particular de la nostra societat, el nostre entorn i el nostre patrimoni, sinó també, conéixer un personatge amb una trajectòria personal i professional de més de 40 anys com a arquitecte, escriptor, divulgador de la cultura i emprenedor social. Com a humorista gràfic ha publicat en Informaciones, Cuadernos para el Diálogo i el diari El País.
De Peridis, home inquiet i creatiu, destaquen els seus treballs per la recuperació del patrimoni cultural, natural i paisatgístic, que han sigut premiats pel Ministeri de Cultura i l'Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, entre moltes altres institucions espanyoles i europees. Una labor reconeguda amb la Medalla d'Or al Mèrit del Treball.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+