El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Esta obra composta per quasi 50 quadres pintats a l'oli romandrà aletas expuestas a l'1 d'abril
Lisa Dakkar presenta la seua obra Naranjas, limones y algo más, una exposició de quasi 50 quadres, pintats a l'oli, en els quals les imatges es troben dividides en dos blocs de colors: groc-taronja i blau. La inauguració de l'exposició tindrà lloc dimecres que ve, 9 de març, a les 19 hores a la Casa Municipal de Cultura.
L'exposició és d'entrada lliure, en horari de dilluns a divendres, de 10 a 13 hores i de 16 a 21 hores. Esta mostra, que estarà oberta fins al divendres, 4 de març, està organitzada pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
Amb estos quadres l'artista pretén que l'observador no sols es pregunte què és el que està dibuixat, sinó que es plantege altres preguntes com quins colors s'han utilitzat, com l'afecta la visió d'eixes combinacions de colors, com li fan sentir-se i si li agrada el que veu. En resum, l'artista pretén que la seua exposició es convertisca en un viatge cap a l'interior de l'espectador, cap als seus sentiments, emocions i estats d'ànim.
«Els quadres per a este projecte els vaig pintar durant sis anys en diferents moments de la meua vida i en diferents estats d'ànim. Alguns els vaig pintar quan estava bojament enamorada, uns altres quan ens vam separar. Alguns, quan estava trista o nerviosa, uns altres quan estava molt feliç. En cada estat, vaig triar i vaig mesclar colors lleugerament diferents i el projecte va resultar inusual. A més, jo diria que també és terapèutic», ha explicat l'artista.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+