El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Les obres estan realitzades per l'alumnat de l'IES Clot del Moro, i s'exposen en el Centre Mario Monreal del 5 al 28 d'este mes

Un any més, l'alumnat de batxiller de la branca artística de l'Institut d'Educació Secundària Clot del Moro, exposen les seues obres realitzades durant el curs. Exposar de manera pública les seues obres, forma part de l'esdevenir de tot artista per a donar a conéixer la seua obra. Així mateix, els alumnes es preparen per a realitzar accions de comunicació amb el públic, i transmeten i difonen el significat de la seua obra.
Es tracta d'una exposició pictòrica el títol de la qual és L’Art e(ix) del Clot: Art. Esta mostra permet revelar el talent artístic dels i les alumnes, a més de futurs artistes. La exposició reunix els treballs realitzats en les diferents assignatures que cursen en esta modalitat de batxillerat, com són: Dibuix Artístic, TEGP, Volum, Cultura Audiovisual i Disseny.
La mostra es pot visitar del 5 al 28 de maig en horari de dilluns a dissabte, de 9 a 21 hores. El Centre Cultural Mario Monreal (c/ Roma, 9. Sagunt) és la seu de l'exposició que, a més, és d'accés lliure. La inauguració de l’exposició tindrà lloc demà, 5 de maig, a les 19 hores.
Esta exposició, a més, forma part de la programació de primavera que organitza el departament de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+