Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La present exposició, organitzada per la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori a través de la Càtedra Demetrio Ribes, sota el títol El Camp de Morvedre. Indrets i paisatges de l'obra pública, mostra una selecció de 17 elements de l'obra pública i del transport conservats a la nostra comarca.
L'exposició, que estarà oberta del 5 al 31 d’octubre al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, ofereix un enfocament estructurat a través de les diverses xarxes que es troben en el territori com ara les de transport, on s’inclou la xarxa de carreteres, la ferroviària i la marítima, així com les xarxes de telecomunicació, les hidràuliques i les de defensa.
Amb una extensa visió cronològica i tipològica de la selecció realitzada, l’exposició presenta uns elements de gran reconeixement patrimonial, com els vestigis de la Via Augusta o el conjunt defensiu del Grau Vell, amb d’altres menys coneguts, com la torre de telegrafia òptica situada a l’interior del castell de Sagunt o els ponts que salven el Palància i els barrancs de Linares i de la Maladitxa. Així mateix, també destaquen infraestructures de major envergadura, com les de les tres línies de ferrocarril que vertebren la comarca o aquelles que permeten la distribució de les aigües, com la séquia Major de Sagunt i la Font de Quart.
L’exposició va lligada a la publicació Les obres públiques en les comarques valencianes. Indrets i paisatges. El Camp de Morvedre, inclosa amb el núm. 24 de la col·lecció de Quaderns del Museu del Transport, la qual es pot adquirir a les llibreries Llig o online a www.llig.gva.es.La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny