Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
És el primer mural del festival que combina l'art tradicional amb el digital mitjançant la realitat virtual. El jove artista gallec l’ha pintat al carrer La Pau, en un mur mitger que hi ha prop del cementeri de Sagunt
L'artista Wedo ha conclòs el seu mural en el marc de la VII edició del festival d'art urbà Més que Murs, una obra que és la primera del festival a combinar l'art tradicional amb el digital mitjançant la realitat virtual (VR). El jove artista gallec amb base a Barcelona l’ha pintat en el mur mitger del carrer La Pau, que està prop del cementeri de Sagunt.
Wedo, el nom real del qual és Edgar Goás, va nàixer a La Corunya en 1990 i ha estudiat Gravat i Il·lustració i Belles Arts. És un artista multidisciplinar que ha treballat com a dissenyador i constructor d'escenografies i ha dissenyat roba per a diversos artistes del panorama musical espanyol.
També ha participat en festivals d'art urbà per tot el territori nacional i té experiència en gran format, ja que ha treballat com a artista per a entitats privades i ha participat com a assistent o col·laborador al costat d'artistes internacionals tant en territori nacional com internacional.
Actualment experimenta amb noves tecnologies com la realitat virtual implementades a l'art tradicional, per exemple al muralisme. Així, en Més que Murs es pot comprovar esta nova visió de l'art urbà amb l'ajuda dels dispositius mòbils.
El festival d'art urbà Més que Murs està organitzat pel Departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt amb col·laboració de les regidories de Turisme i de Memòria Històrica, a més de les associacions Morvedre Acull i Avocam.
Per a més informació es pot contactar amb el correu electrònic mesquemurs@gmail.com visitar la pàgina web www.saguntjove.es trucar al telèfon 96 268 34 39 o a través del perfil d'Instagram @mesquemurs_sagunt.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny