El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La mostra es podrà visitar de manera gratuïta fins al 13 de maig, de dilluns a divendres en horari de 10.00 a 13.30 i de 16.00 a 20.30 hores
L'artista del Port de Sagunt Manuel Pinazo Rodríguez presenta l'exposició Un espacio de Luz y de Color, en la qual es mostra part de la seua obra. La inauguració tindrà lloc este divendres, 8 d'abril, a les 19.00 hores a la Sala d'Exposicions del Centre Cívic Antic Sanatori d’AHM i comptarà amb la presència de l'autor.
La mostra es podrà visitar de manera gratuïta fins al pròxim 13 de maig, de dilluns a divendres, en horari de 10.00 a 13.30 hores i de 16.00 a 20.30 hores. Durant l'estada a la sala seran d'obligatori compliment per al públic les mesures de prevenció enfront de la pandèmia que marquen a cada moment les autoritats sanitàries o l'organització.
Manuel Pinazo Rodríguez (11/10/1956) és artista, pintor i escultor. Es va formar en Arts i Oficis a l'Escola Eduardo Merello (AHV), adscrita a l'Escola d'Arts i Oficis de València, i va estudiar també el mestratge en forja artística en ferro. Al llarg de la seua carrera creativa ha participat des de 1991 en nombroses exposicions i treballs al llarg de tot el territori estatal.
En l'àmbit internacional va exposar a Milà en 1998 en Crapanzano Art, així com a Moscou en 2015 com a part d'un projecte expositiu amb la Fundació Via Vitalis, o en una mostra en línia de la Galeria Saatchi de Londres en 2020.
L'exposició Un espacio de Luz y de Color, de Manuel Pinazo, compta amb la col·laboració del departament d'Arxiu i Biblioteques de l'Ajuntament de Sagunt.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+