Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Esta activitat forma part del programa de pràctiques d'este taller d'ocupació i es desenvolupa un dia a la setmana en cada mercat municipal

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la delegada de Promoció Econòmica i Industrial, María José Carrera, han visitat l'alumnat del Taller d'Ocupació Impulsant Sagunt durant una de les pràctiques formatives que duen a terme durant este estiu. El departament de Promoció Econòmica i Industrial ha posat en marxa per a este alumnat la iniciativa ‘Els dimecres i dijous d’Impulsant Sagunt’, els dimecres en el Mercat Municipal de Sagunt i els dijous en el de Port de Sagunt. Es tracta d'un programa de pràctiques d'este taller d'ocupació de l'especialitat de Promoció Turística Local i Informació al Visitant, mitjançant el qual oferixen informació que han preparat sobre diferents rutes i visites al nostre ric patrimoni històric, industrial, cultural i mediambiental amb l'objectiu de posar en valor cada racó del nostre municipi i difondre'l entre la ciutadania.
Darío Moreno, ha destacat «la importància de posar en valor tota la riquesa turística de la ciutat i donar-la a conéixer al visitant, però sobretot als propis veïns de Sagunt. En aquest sentit, és clau formar professionals per a realçar l'atractiu turístic de la ciutat i saber cuidar-lo». Per la seua banda, María José Carrera, ha ressaltat «la gran iniciativa, creativitat i treball realitzat per l'alumnat-treballador del Taller d'Ocupació», al qual el seu departament ha tractat de dotar de ferramentes i facilitats per a poder-les dur a terme. «Aquest tipus de formació d'alta qualificació i que combina la teoria i pràctica és fonamental per a dotar de serveis de qualitat a la ciutat. Estem molt orgullosos de l'èxit que ha tingut el taller i del treball que estan fent aquests mesos en la difusió de la nostra ciutat», ha assenyalat la regidora.

Esta setmana l'alumnat ha atés quasi un centenar de persones que es van acostar a l'estand preparat per a l'ocasió, on se'ls va informar del treball que es realitza en el taller d'ocupació i se'ls va facilitar informació sobre les visites que es realitzen al Fortí del Grau Vell, Ruta de les tres Torres, Sagunt Místic o Patrimoni Industrial.
Durant les pròximes setmanes continuarà esta iniciativa, per la qual cosa totes les persones interessades podran acostar-se els dies assenyalats i l'equip d’Impulsant Sagunt facilitarà informació per a realitzar estes visites.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny