Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La visita ha sigut amb motiu que l'alumnat està estudiant actualment la ciutat i el funcionament de l'Ajuntament

El regidor d'Educació, Josep Manuel Tarazona ha rebut a l'Ajuntament de Sagunt els xiquets i les xiquetes de segon de primària del CEIP Ausiàs March. La visita ha sigut amb motiu que l'alumnat està estudiant actualment la ciutat i els diferents servicis de l'Ajuntament.
Durant la recepció s'ha explicat com funciona l'Ajuntament i les diferents gestions que realitza. Així mateix, l'alumnat ha pogut preguntar al regidor diferents qüestions relacionades amb la ciutat i l'administració local.
Tarazona els ha donat la benvinguda i els ha explicat el funcionament de l'Ajuntament de Sagunt i la forma en la qual s'organitza. A més, els ha argumentat que «l'Ajuntament és el lloc on es treballa perquè el poble puga funcionar i on es gestiona tota la política municipal».
A més, a la recepció també han assistit altres regidors com Alejandro Sotoca, Javier Raro i Natalia Antonino, qui els ha explicat que des de l'Ajuntament es decidix com es gestionen els diners que van dirigits als diferents servicis i ha destacat que «tenim una ciutat molt antiga amb molts servicis, patrimoni i cultura. Tenim la sort d'estar en una ciutat educadora i igualitària».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny