Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Pepe Gil, alcalde per substitució a causa de l'absència de Quico Fernández per motius d'agenda, ha assistit este matí als actes organitzats per la comissaria de Sagunt pel dia de la Policia Nacional. En l'acte central, celebrat en la plaça Major de Sagunt prop de les 13.00 h, Gil ha dedicat paraules d'agraïment al cos, ha passat revista als agents acompanyat del comissari i ha participat en el lliurament de medalles i en l'homenatge als agents morts en acte de servici.
Gil, després de disculpar l'absència de Quico Fernández, ha volgut transmetre en el seu nom unes paraules d'agraïment “per la tasca encomiable amb la qual compliu en el vostre treball diari”, deia dirigint-se als agents. A més, ha destacat el treball dels cossos i forces de seguretat de l'Estat i els ha animat a “seguir treballant per a fer de les nostres ciutats i pobles espais de convivència, llocs segurs on desenvolupar la nostra vida”. Finalment ha apuntat que “disposar d'un dia commemoratiu i traure al carrer un acte com este ens ajuda a fer possible i entendre que el vostre objectiu final és sempre estar al costat de les persones”.

En l'acte hi ha hagut un lliurament de creus al mèrit policial. Estes han consistit en tres medalles al mèrit policial, una creu a la dedicació i una medalla a la dedicació. A més, s'ha retut homenatge als companys que durant l'any han perdut la vida en acte de servici i s'ha lliurat una placa commemorativa a un agent recentment jubilat la labor del qual va ser molt important en la detenció de l'autor d'un robatori amb violència.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny