Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
En esta visita s'ha comprovat l'estat dels centres, per a conéixer les seues necessitats de primera mà i poder continuar treballant conjuntament

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor delegat del departament de Serveis Socials, Àrea de Majors, Alejandro Sotoca, han visitat este matí el Centre Especial d'Assistència al Major de Sagunt i Port de Sagunt, i les residències de majors del municipi, per a comprovar l'estat dels diferents centres, i conéixer les seues necessitats de primera mà i poder continuar treballant conjuntament.
En este sentit, s'han visitat el CEAM de Sagunt i el CEAM del Port de Sagunt, la Residenica DomusVi Muntanya Arse, la Residència i Centre de dia La Ribera, la Residència La Mar i la Residència Nuestros Hijos.

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha indicat que «durant la pandèmia, l'Ajuntament va treballar amb les residències de la nostra ciutat per a oferir-los recursos i suport. Encara que el pitjor d'allò haja passat, continuen jugant un paper essencial en la nostra societat i fan una gran labor per a persones majors i també persones amb discapacitat».
Per la seua part, el regidor de Majors, Alejandro Sotoca, ha explicat sobre estes visites que és una cosa que «es fa des de principi de legislatura perquè volíem conéixer de primera mà els seus problemes i com funcionaven. Ja es va fer la primera visita en el 2020 abans de la pandèmia, després durant la pandèmia es van fer diverses visites, fins i tot per a poder portar material que també necessitaven com a guants i màscares». Així mateix, ha manifestat que més endavant es visitaran els centres ocupacionals.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny