Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El departament de Serveis Socials repartirà 20 targetes regal, de 25 euros cadascuna, per a canviar-les en Carrefour

L'Ajuntament i Carrefour Sagunt han presentat este matí una iniciativa solidària que s'ha dut a terme altres anys en el municipi, amb la qual l'hipermercat pretén ajudar a les persones més desfavorides este Nadal. Es tracta d'una donació de 20 targetes regal, valorades en 25 euros cadascuna, les quals seran gestionades i entregades pel departament de Serveis Socials.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor de Serveis Socials, Alejandro Sotoca, han rebut les targetes de mans de la directora del centre, Isabel Poza, i del responsable de Serveis, Vicente Sanfrancisco.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que «un any més, l'hipermercat Carrefour mostra la seua cara més social entregant a l'ajuntament 20 targetes que aniran destinades a les famílies més vulnerables. Al llarg del mes de gener, el departament de Serveis Socials farà lliurament a aquelles famílies que consideren que estan en una pitjor situació per a poder millorar en la mesura que siga possible el seu estatus de cara a un mes de gener que, com tots sabem, sol ser un mes complicat després del Nadal».
Per la seua part, Alejandro Sotoca, ha agraït esta iniciativa de Carrefour Sagunt: «Com tots els anys, Carrefour col·labora amb nosaltres amb unes targetes regal per a poder donar-li-les a les persones que les necessiten durant este Nadal. Volem agrair a Carrefour la seua col·laboració, especialment a Isabel i Vicente, perquè a més no sols col·laboren amb esta acció, sinó que col·laboren amb nosaltres en moltes altres iniciatives com el Dia de la Diversitat Funcional preparant els esmorzars de cadascun dels participants».
«És una mostra més de responsabilitat social corporativa que es dona a la nostra ciutat i esperem que siga un exemple perquè tot el nostre teixit empresarial continue duent a terme accions que tenen en compte l'entorn en el qual es mouen i que pretenen que la societat avance sense deixar a ningú arrere», ha afegit l'alcalde.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny