Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Un grup de 90 experts en Medi Ambient vinguts de tota Espanya van ser rebuts ahir en el saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt per l'alcalde, Quico Fernández, i per Teresa García, que fins ara ha exercit el càrrec de delegada de Medi Ambient.
Es tracta d'un grup de persones que participen des d'ahir i fins al dissabte en el IV Encuentro Estatal de Educación Ambiental en el Centre d'Educació Ambiental de la Comunitat Valenciana (CEACV), situat en els voltants de la Marjal del Moro. L'objectiu de la trobada és oferir un espai per a la reflexió i el debat, per a poder analitzar noves estratègies educatives per a impulsar en la societat els valors de la sostenibilitat, així com per a poder treballar de forma conjunta en la cerca de mètodes per a consolidar projectes.
L'alcalde va dedicar als congressistes unes paraules de benvinguda en el consistori, parlant-los de la història, el patrimoni i les festes de la nostra ciutat. A més, Quico Fernández va explicar que “des de l'Ajuntament procurem dur a terme molts programes d'educació ambiental, ja que som conscients que el medi ambient és un dels pilars del present i del futur en la vida i la salut de les persones”.
Des de l'organització de les jornades també van voler “agrair el suport al Centre per part de l'Ajuntament de Sagunt, que ens està resultant realment important”.
Després de l'acte en el saló de plens, el grup va continuar amb la programació de la seua jornada amb la realizació d’una visita cultural per Sagunt.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny