Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

L'Ajuntament de Sagunt remet a la Direcció Valenciana de Seguretat l'informe del futur pavelló esportiu del Port de Sagunt. Després de rebre una resposta sol·licitant l'aclariment de certs aspectes de seguretat, la delegació d'Activitats de l'Ajuntament de Sagunt lliura un projecte visat pel Col·legi d'Enginyers.
El regidor de Contractació, Pepe Gil, assegura que ahir dilluns “lliuràrem en mà al cap del departament d'Espectacles el projecte refós perquè puguen fer una valoració ràpida i a partir d'ací poder començar la licitació del pavelló”. Respecte a la licitació, el delegat assenyala que la intenció és “publicar-ho en el DOCE, per a donar una màxima publicitat i que les possibilitats s'estenguen a empreses de tot Europa”.
El motiu pel qual s'ha realitzat un nou informe ve de la sol·licitud per part del departament d'Espectacles de la necessitat d'un projecte conjunt amb totes les particularitats i visat pel Col·legi d'Enginyers. Una vegada lliurat el projecte “queda esperar que ens informen de les modificacions que s'han de realitzar”.
Gil afirma la seua sorpresa en rebre esta notícia, ja que “és un pavelló que porta molts anys construint-se i fins hui cap altre pavelló ha hagut de passar pel departament d'Espectacles. D'esta manera, des de l'Ajuntament anem a fer un seguiment diari, com ja s'està fent conjuntament amb el regidor d'Esports, Miguel Chover, perquè, quan s'hagen complit els terminis, es puga adjudicar l'obra i s’acabe dins del termini i en la forma escaient el pavelló d'handbol”.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny