Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El motiu de la recepció ha sigut reconéixer els èxits d'Agustín Soria Aida, Adrián Tortajada Raygal, Ángela Alpuente Tabasco i Andrea Pérez Sanmartín

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor delegat d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, han rebut a l'Ajuntament de Sagunt els i les esportistes d'handbol, pels seus recents mèrits esportius en el Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques (CESSA) disputat en la Costa Blanca del 3 al 8 de gener de 2023, on van participar més de 3.000 esportistes.
En este sentit, l'Ajuntament de Sagunt ha rebut les jugadores del Club Balonmano Morvedre, Ángela Alpuente i Andrea Pérez, i l'ajudant d'entrenador, Miguel Ángel Alegría, que van aconseguir la medalla d'or amb la Selecció Valenciana Cadet Femenina, així com el seu president Nacho García. També han reconegut els mèrits dels jugadors del Club Balonmano Fertiberia Puerto Sagunto, Adrián Tortajada i Agustín Soria, qui no ha pogut assistir a la recepció, per la medalla d'or obtinguda amb la Selecció Valenciana Infantil Masculina, així com al seu president Juanjo Bataller.
Moreno ha incidit que «hui és un dia feliç pel que suposa per a la ciutat i per als clubs. Hi ha determinats elements que són necessaris per a poder arribar a este punt, necessitem suport dels patrocinadors, clubs, equip tècnic i als equips de jugadors i jugadores, però hi ha un element extra, de motivació i èpica quan s'aconseguixen eixa sèrie d'èxits i això és precisament el que ens fa uns referents en handbol». També ha agraït «als clubs per apostar per un esport de base, que permeta que no sols tinguem clubs competint al màxim nivell, sinó que a més hi haja jugadors i jugadores que han nascut ací i crescut en aquests clubs, i això també siga un motiu d'orgull per a nosaltres».
Timón ha destacat que «per a ningú ha de resultar una sorpresa estos èxits aconseguits, en una ciutat de l'handbol com és la nostra, bressol de grans jugadors i jugadores i de tècnics que treballen per a garantir que continuem gaudint en el nostre municipi de l'handbol del més alt nivell i assegurant així el seu futur». Per tot això, han felicitat tant els presidents com les i els esportistes pel treball realitzat i els èxits obtinguts. Per la seua banda, els i les esportistes que han rebut este reconeixement, i els presidents dels clubs han expressat el seu agraïment.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny