Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'activitat consistix a distribuir material promocional (bosses de paper i cartelleria) entre els comerços perquè estos l’oferisquen a la clientela i els col·loquen a les portes i aparadors

Amb motiu de la festivitat del 9 d'Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana, la Regidoria de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat este matí la campanya de sensibilització ‘Els regals més dolços en el comerç local’ amb l'objectiu de promoure el comerç del municipi.
Des del departament de Comerç i Mercats es pretén amb esta campanya infondre optimisme a la ciutadania i animar-la a comprar en el comerç de proximitat. L'activitat consistix a distribuir material promocional (bosses de paper i cartelleria) entre els comerços perquè estos l’oferisquen a la clientela i el col·loquen a les portes i aparadors.
L'objectiu final és augmentar tot el possible la notorietat i visibilitat del comerç de proximitat entre la població, i per tant, augmentar les vendes. En este sentit, la regidora de Comerç i Mercats, Ana María Quesada, ha indicat que «este és el nostre principal objectiu des que vaig començar al capdavant de la regidoria: fer costat al comerç de proximitat al màxim i que este puga remuntar després dels problemes dels últims anys. El vostre major creixement és la nostra major finalitat».
En este sentit, Quesada ha destacat que és «important que les associacions formen part de les campanyes, al final el que busquem, i en el que posem l'accent des de l'any passat, és que és que per a tindre força, ser potents i tindre imatge és important que ens unim tots amb el mateix objectiu». A més, ha explicat que s'ha decidit triar la imatge de l'any passat perquè «simbolitza perfectament el que és esta festivitat i perquè al llarg del temps siga recognoscible la campanya del 9 d'Octubre».
D'altra banda, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha assenyalat que «este és un dia per a reflexionar sobre el que ens diferencia, allò que som i el que volem ser. I en eixa reflexió crec que el comerç de proximitat juga un paper fonamental, eixos comerços que des de fa temps han format la nostra economia i formen part de la nostra herència, però també del nostre present i el nostre futur». A més, ha afegit que és una campanya que vol fer reflexionar sobre la importància dels actes individuals de compra, «que en un conjunt tenen un impacte molt positiu en la ciutat».
A l'acte de presentació també han assistit el president de l'Asociación de Comerciantes, Empresarios e Industriales de Sagunto y Comarca, José Luis Doblaré, i per part de l'Asociación de Comerciantes y Profesionales de Pueto de Sagunto, Pedro Argenti, els quals han agraït a l'Ajuntament de Sagunt este tipus d'accions i han animat als comerços a participar-hi.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny