El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

L'Ajuntament de Sagunt desenvoluparà el programa ‘Empra't des de la Igualtat’ que aprovà Junta de Govern Local. Este programa està promogut per l'Institut de la Dona i per a la Igualtat d'Oportunitats i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu.
El principal objectiu del programa és millorar la inserció social i laboral, especialmente d’aquelles dones que tenen menors oportunitats per trobar-se en situacions de vulnerabilitat social. Al mateix temps, es pretén incrementar les posibilitad d’ocupació de les dones a través de la seua qualificació.
El desenrotllament del programa es realitzarà al llarg de l’any que ve 2019 i a través d’una assistència tècnica de l’Institut de la Dona i per a la Igualtat d’Oportunitats. Cal destacar que este programa és pioner en el municipi i només altres 11 municipis de més de 30.000 habitants el van a executar en tot el territori nacional.
En paraules del regidor delegat de Promoció Econòmica Miguel Chover “la participació en este programa és fruit del treball conjunt de tres àrees municipals, Promoció Econòmica, Igualtat i Servicis Socials, i permetrà continuar treballant per a la inclusió de les dones en el mercat de treball i en especial de les dones víctimes de violència de gènere i amb major vulnerabilitat social”.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+