Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Han sigut 24 les persones que han conclòs la seua vida laboral al Consistori i a les quals l'alcalde de Sagunt ha lliurat una placa commemorativa

Enguany s'han jubilat un total de 24 persones a l'Ajuntament de Sagunt. Per este motiu, este matí s'ha celebrat un senzill acte d'homenatge al qual han assistit 13 treballadors i treballadores municipals que han conclòs la seua vida laboral durant enguany. Com ja és tradició, el citat acte s'ha celebrat en el Saló de Plens dedicat a aquelles persones que han emprat part de la seua vida laboral a prestar servei a la ciutadania.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha entregat una placa commemorativa a les persones que s'han jubilat al llarg de 2022, acompanyat per la regidora delegada de Personal, María José Carrera, juntament amb altres membres de la Corporació Municipal.
El primer edil ha reconegut la labor dels funcionaris i les funcionàries que s'han jubilat per haver estat tota una vida al servei públic i ha agraït el seu compromís. Així mateix, els ha donat l'enhorabona i ha manifestat que «les persones que es troben hui reunides ací han deixat la seua petjada en el gran equip humà de l'Ajuntament». Al que ha afegit que «al cap i a la fi per damunt de tot som una organització composta per persones, i per part de la Corporació Municipal som conscients d'això i volem agrair-vos la grandíssima qualitat humana que heu demostrat al llarg d'estos anys de servei».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny