Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alcalde i un tècnic visitant les instal·lacions d'aigua de Parc Sagunt.L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha visitat este matí les instal·lacions i dipòsits d'aigua situades en Parc Sagunt, acompanyat de responsables tècnics de l'empresa mixta Aigües de Sagunt. Després de la visita, l'alcalde ha declarat que l'Ajuntament de Sagunt i Parc Sagunt tenen assegurat i garantit el subministrament d'aigua de qualitat per a les empreses actuals i les que s'instal·laran.
Fernández ha afirmat que: “Podem garantir, sense cap dubte, que tenim aigua suficient de qualitat perquè totes les empreses que es vulguen situar, siga el que siga el seu consum, no tinguen cap problema. A banda, que evidentment, també hi ha una estació dessaladora per si en un futur hi ha un creixement important, i des d'eixe punt de vista Parc Sagunt, tant esta primera fase com la futura de Parc Sagunt II, té assegurada tota la xarxa de serveis, el subministrament d'aigua i els subministraments de llum i de gas. És a dir, que tenim afortunadament una sèrie de serveis donat que som un pol energètic i en estos moments estem absolutament preparats perquè totes les empreses que vulguen vindre, sense cap tipus de dubte, ho tinguen tot garantit”.
Un dels dipòsits d'aigua de Parc Sagunt.Estes instal·lacions, que compten amb tots els avanços tècnics per garantir el subministrament actual i futur de Parc Sagunt I i del projecte de Parc Sagunt II, tenen una capacitat d'emmagatzematge total de 7.500 m3, a més d'una extensa xarxa de distribució i bombament, així com un generador d'electricitat d'emergència accionat amb combustible dièsel perquè en cap cas es veja interromput el subministrament. Este total es distribuïx de la següent forma: dos dipòsits d'aigua potable de 1.250 m3 cadascun, un dipòsit d'aigua industrial de 2.500 m3 i un dipòsit de 2.500 m3 d'aigua per al sistema contraincendis.
L'alcalde ha finalitzat explicant que: “Hui hem fet una visita al sistema de proveïment d'aigua que en el cas de Parc Sagunt comporta una xarxa contraincendis, que per cert es va provar i va funcionar perfectament amb l'incendi que vam tenir a l'hivern en la marjal, i una xarxa d'aigua potable i una altra d'aigua industrial per a abastir a les empreses que se situen i les que se situaran”.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny