Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'acte tindrà lloc el 6 de desembre en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt a partir de les 12 h
L'Ajuntament de Sagunt convida la ciutadania a participar en el Dia de la Constitució en una lectura pública de la Carta Magna a càrrec de xiquets i xiquetes del municipi. L'acte tindrà lloc el dimarts 6 de desembre, a partir de les 12.00 hores, en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha indicat que «l'Ajuntament de Sagunt s'unirà a esta celebració i comptarà per a això amb les noves generacions, amb els més xicotets i xicotetes, perquè entenguem la rellevància d'un text que defensa la igualtat i la llibertat de tots els espanyols i espanyoles».
En este sentit, el primer edil ha explicat: «La nostra Constitució és el nostre text jurídic base dins del nostre ordenament, i precisament per això és la carta fonamental en la qual es recullen els nostres principals drets i llibertats». Al que ha afegit que «això fa que tots els 6 de desembre hàgem de celebrar este gran dia d'aprovació de la Constitució democràtica del 78, i tota l'evolució que com a país que hem tingut des de llavors. Però alhora este text tan important continua sent un gran desconegut per a una part de la ciutadania i per això les administracions estem implicades a donar-lo a conéixer».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny