El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La regidoria de Joventut està impartint unes xarrades sobre l'ús de les tecnologies i internet amb l'objectiu de conscienciar l'alumnat d'un bon ús responsable de les seues xarxes, mòbils i internet. Estes xarrades, impartides per l'expert en seguretat i ciberassetjament, Jorge Bono, finalitzaran el pròxim 27 de març i van dirigides a 30 grups d'alumnes des de 1r d'ESO fins a 4t d'ESO (aproximadament un total de 750 alumnes) dels instituts María Moliner, Eduardo Merello, Camp de Morvedre, Jorge Juan, Jaume I i Clot del Moro
En concret, la primera de les xarrades que es presenta a l'alumnat ha sigut ‘Seguretat i privacitat en Xarxes Socials i les apps. Ciberbullying’. Esta xarrada informa a l'alumnat de la importància de llegir les clàusules de confidencialitat i privacitat que acceptem a l'hora de donar-nos d'alta en les xarxes socials o instal·lar apps en els nostres dispositius mòbils. Què passa amb allò que publiquem?, sabem qui ho veu? A més a més, l'objectiu és conscienciar de la importància de denunciar i informar a tutors i adults sobre els casos tant de bullying com de ciberbullying. Fer partícips de les conseqüències de compartir mitjançant les TIC el ciberbullying.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+