Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

En les instal·lacions del Casal Jove s'està desenvolupant el quart campus jove, el Campus Xef, que acull xiquets d’entre 11 i 16 anys. El campus s'ha desenvolupat durant la setmana del 16 al 20 de juliol i pretén aconseguir que els alumnes aprenguen a cuinar d'una manera didàctica i divertida. El regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, ha afirmat que “és una proposta que naix de la regidoria amb l'objectiu de crear una espècie d’Escola d’Estiu per a adolescents”.
A més de cuinar plats de diferents cultures, realitzen jocs diversos, amb continguts de nutrició, consum responsable, alimentació i salut, amb excursions a Consum i Mercadona, on aprenen a triar les millors opcions en productes alimentaris. També aprenen a llegir les etiquetes dels diferents productes. Sampedro ha dit que “en este campus el que aprenen són principis bàsics de cuina saludable i com cuinar plats molt senzills”. L'excursió organitzada per a este campus consistix en una visita al mercat de Sagunt, amb l'objectiu de promoure el comerç local i de proximitat.
El campus pretén que els xiquets aprenguen cuina fàcil i divertida per a traslladar-la a casa amb els pares. Els xiquets aprenen a manejar els ingredients i provar coses noves, a més de fomentar el treball en equip. “El Campus Xef és una de les principals propostes per a adolescents. Són ells els que han escollit el campus de cuina i este és un dels que millor funciona”, ha assegurat Sampedro. D'altra banda, en el Campus Xef també se'ls ensenya que a més de la part divertida, cuinar, també és important que aprenguen a netejar, arreplegar i fregar tot el que han utilitzat per a cuinar.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny