El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

Sagunt acollirà este diumenge l'última etapa de la Volta Comunitat Valenciana Féminas que va començar este dijous, 21 de febrer, a Cullera. En la carrera participen un total de 167 corredores que estan repartides en 26 equips, i competixen en 4 etapes, la qual cosa suma un total de 440 quilòmetres.
Entre tots els equips participants hi ha 21 estrangers, procedents de països com Alemanya, Dinamarca, Itàlia, Holanda, França o els Estats Units, entre d’altres. A més, dins de les cinc formacions espanyoles que competeixen, una serà valenciana.

Esta és la quarta i última etapa de la tercera edició de la Setmana Ciclista Valenciana - Volta Comunitat Valenciana Féminas. L'eixida serà des de València i tindrà un recorregut de 104 km, que finalitzarà en la plaça Cronista Chabret de Sagunt. Així mateix, els organitzadors han informat que hi haurà una pantalla gegant, situada en la meta, per a seguir la retransmissió de la volta ciclista en streaming. Aproximadament l'hora d'arribada a Sagunt serà sobre les 12.30 hores per l’hospital.
El recorregut de la quarta etapa serà el següent: València, Poble Nou, Moncada, Sant Isidre de Benaixeve, Nàquera, Serra, Alt de l’Oronet, Torres-Torres, Quartell, el Port de Sagunt i Sagunt, on tindrà lloc la meta.
A Sagunt passarà per l'avinguda Sants de la Pedra, Sant Cristófol, l'avinguda Dr. Palos, el carrer Horts i la plaça del Cronista Chabret, on estarà situada la meta. En finalitzar la prova, sobre les 14.30 hores, s'entregaran els trofeus.


El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+