Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Eixiran dos autobusos gratuïts, des de Sagunt i el Port de Sagunt, a les 7.00 h per a acudir a la manifestació enfront del Congrés dels Diputats

L'Associació de Veïns de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa ha organitzat, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt i l'Ajuntament de Canet d'en Berenguer, un ‘autobús de les platges’ que viatjarà fins a Madrid per a la manifestació en defensa de la costa espanyola.
Este dissabte, 21 de gener, està convocada esta concentració que eixirà a les 12:15 h des de la Puerta del Sol fins al Congrés dels Diputats a Madrid, a les 12:30 hores, on es llegirà un manifest per a exigir la protecció del conjunt de béns naturals, culturals i urbans de la costa espanyola. La convocatòria l'ha realitzada el Moviment SomosMediterrania, al qual se suma l'A.V. de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa.
Així mateix, el text de la convocatòria recull que les platges s'estan quedant sense arena perquè els ports i embassaments la retenen sense que cap Govern els haja obligat a assumir eixe dany mediambiental. D'altra banda, també explica que el Reial decret 668/2022, aprovat l'1 d'agost, pel qual es modifica el Reglament General de Costas, en el seu article 4 diu, que el criteri per a determinar la Zona Marítim Terrestre (propietat de l'Estat) serà fins on aconseguisquen les màximes ones.
L'eixida amb autobús es realitzarà el dissabte, a les 7.00 h tant des de Sagunt com del Port de Sagunt. El punt d'eixida a Sagunt serà en l'avinguda Sants de la Pedra, 115 (darrere del CEIP Cronista Chabret), i al Port de Sagunt serà en l'avinguda Camp de Morvedre, 38 (Estadi Municipal Fornás). El retorn es realitzarà el mateix dia a les 15.30 h, i l'hora prevista d'arribada és a les 20.00 h.
Els autobusos seran gratuïts per a la ciutadania. És l'Ajuntament de Sagunt el que, en compliment de la declaració institucional aprovada en el passat ple del mes de desembre, proporciona d'esta manera este mitjà de transport fins a la manifestació.
Les persones interessades a participar en esta iniciativa es poden apuntar a través d'un missatge al número de Whatsapp +34 652 81 13 00.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny