Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El passat divendres 6 d’octubre els ciclistes de “El Reto de Pablo” van fer una parada en el seu viatge per descansar i saludar a la gent de Sagunt. El lloc d'arribada va ser el pavelló René Marigil, que havia sigut condicionat amb l'ajuda d'integrants de “El Reto de Pablo”, on el Club Gimnasia Sagunto es va encarregar de donar la benvinguda a la caravana i als ciclistes.
L'arribada dels ciclistes va tindre lloc al voltant de les 18 hores, encara que la caravana ja havia arribat al pavelló prop d'una hora abans per condicionar el lloc. José Luis López, pare de Pablo i impulsor del projecte, i els seus ciclistes acompanyants van entrar per la porta principal del recinte i van parar les bicicletes en la pista, on els esperaven entre aplaudiments el Club Gimnasia Sagunto i el públic assistent.

Una vegada al pavelló, els ciclistes van ser rebuts amb ànims i agraïments per part de la delegada de Turisme, Natalia Antonino, i la coordinadora del Club Gimnasia Sagunto, Elena Azpilicueta, qui van felicitar els ciclistes pel seu esforç. José Luís també va agrair l'acolliment mostrant la seua felicitat ja que “tots els pobles amb els quals m'he posat en contacte, i que no tenen gens a veure amb Albacete, hagen respost d'esta forma”.
José Luís va indicar que “estem ací per a conscienciar que cal investigar més sobre el càncer infantil, al càncer infantil se li guanya investigant-lo”. A més a més, el ciclista va remarcar que “amb un poquet de solidaritat podem arribar molt més lluny”, en referència a totes aquelles famílies que han passat o estan passant per una situació similar i en agraïment a l'equip que ha fet possible este repte.

Tot seguit es va realitzar un sorteig per part del Club Gimnasia Sagunto, que va donar els diners de la venda de paperetes a l'associació NeN (Associació de Pares de Xiquets Malalts de Neuroblastoma), i els premis del sorteig van consistir en equipació esportiva, per part del club de gimnàstica, i un lot de productes d'Albacete, regal de l'organització de “El Reto de Pablo”. Després de la recepció, el Club Gimnasia Sagunto va realitzar una mostra-entrenament de les seues coreografies d'esta temporada.
“El Reto de Pablo” va arribar a la seua destinació dissabte al matí, després de prop de 48 hores de trajecte non-stop amb bicicleta. El repte va sorgir arran del cas de neuroblastoma de Pablo López, fill de José Luís López, qui va passar al voltant de dos anys de tractament. Amb Pablo ja a Albacete recuperant-se, José Luís ha pogut fer realitat “El Reto de Pablo” gràcies a la iniciativa “Persigue tus Sueños” de GAES, utilitzant el finançament amb l'objectiu de conscienciar sobre el càncer infantil i ajudar a la recerca per a combatre'l.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny