Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña



L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha descrit el projecte com “una de les grans notícies que hem rebut en els últims mesos, perquè és una de les necesitats que té la nostra oferta turística. Per tant, ve a omplir un buit que esperem que siga el primer dels anuncis, perquè hi ha altres espais que poden ser rehabilitats com a hotels: antics palaus, edificis nobles, com en altres ciutats i que ací no s’havia produït mai”. El primer edil considera que esta notícia confirma que “Sagunt ja és una destinació turística”.
En una primera fase es destinaran 110.000 euros a unes obres preliminars per a consolidar l'edifici, declarat Bé d'Interès Cultural. El grup empresarial espera finalitzar la rehabilitació de l'edifici en 2020 i començar així la seua activitat com a hotel.
El Palau del Duc de Gaeta és una casa fortificada la construcció de la qual data del segle XIV i està situat en el casc històric de Sagunt, en la pujada al castell.
Fernández apunta que “quan els inversos vénen a portar els seus projectes a la nostra ciutat és perquè estan convençuts de les possibilitats econòmiques de la seua inversió. Això està passant en el terreny industrial, ja des de fa molts mesos. Parc Sagunt i Camí de la Mar cada volta tenen més demanda i estem per tant treballant en ampliar els sòls”.
“En el terreny turístic hem fet un gran avanç a través dels reconeixements en la Fira de Turisme, però també amb totes les accions que estem duent a terme que es concreten en moltíssimes visites i es nota com ha augmentat l'afluència”, ha dit Fernández.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny