El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Mireia Vives i Borja Penalba van actuar dissabte passat en el Centre Cultural Mario Monreal
Sagunt ha acollit el primer concert del Festival BarnaSants amb l'actuació de Mireia Vives i Borja Penalba celebrat el dissabte passat. La regidora de Cultura, Asun Moll, ha destacat el bon ambient i l'alta participació: «Aquest cap de setmana, hem tingut l'honor i l'orgull de ser l'inici del Festival BarnaSants a la nostra ciutat. Ha arrancat amb un concert de luxe de Mireia Vives i Borja Penalba, en què no sols varem gaudir de la bona música, sinó del bon ambient que van crear en l'escenari i que van transmetre al públic assistent, que va eixir amb un bon sabor de boca».
La XXVII edició se celebra durant els tres primers mesos de l'any, concretament del 22 de gener al 20 de maig i enguany el certamen fa un homenatge a l'escriptor Joan Fuster, pel centenari del seu naixement. El festival internacional de cançó d'autor oferix enguany aproximadament 100 concerts, 70 dels quals seran presentacions de nous treballs i deu produccions pròpies
En este sentit, la regidora ha indicat que «vull aprofitar per a dir que encara queden 29 concerts més en el nostre territori, entre els quals, els de Pablo Milanés, Maria del Mar Bonet, Rafa Xambó… Una producció única en homenatge al centenari de Joan Fuster». També ha afegit que es tracta d’«un festival en la seua 27a edició que partix de la nostra llengua, la nostra cultura i que no sols estarà a València capital, sinó que també tindrà seu a Petrés, Bunyol, Godella... i que convide a la gent a participar i gaudir d'aquesta bona música»

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+