Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es tracta d'un projecte dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt. La iniciativa, que està dirigida per la companyia local Teatres de la Llum, finalitzarà la setmana vinent amb un taller intensiu d'estiu

En esta última setmana de juny han tingut lloc classes obertes del taller d'expressió artística per a adolescents titulades El arte del Teatro, motor de transformación. Este és un projecte del departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt, que segons explica el seu regidor, Alejandro Sotoca, des de gener ha tingut lloc en el Centre Cultural Mario Monreal a Sagunt i al Centre dels Vents al Port de Sagunt i el principal objectiu del qual és acostar i utilitzar l'art com una ferramenta de transformació social. La iniciativa, que està dirigida per la companyia local Teatres de la Llum, finalitzarà la setmana vinent amb un taller intensiu d'estiu.
Durant estos mesos dos grups d'adolescents de diferents procedències culturals han anat descobrint diverses disciplines artístiques relacionades amb les arts escèniques, per a així poder trobar noves formes d'expressió que els permeten trobar en l'art del teatre una ferramenta d'expressió personal i col·lectiva de transformació i creixement, amb la finalitat de poder aportar la seua visió de la societat, la seua diversitat cultural i compartir sobretot les seues inquietuds com a jóvens amb la comunitat.
En les classes obertes s'ha compartit amb els assistents diverses activitats i processos de treball entre els quals destaca el de Mi planeta no es tu mundo, on els i les jóvens han mostrat la seua visió individual i col·lectiva de la manera en la qual ells entenen el món que els envolta.
També s'han mostrat exercicis d'expressió corporal, veu, dibuixos, textos, fotografies i més materials realitzats. Finalitzant la classe oberta amb una xicoteta xarrada sobre l'experiència realitzada amb els familiars, amics i assistents, on s'ha pogut comprovar com d'enriquidores són estes activitats per a tota la comunitat.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny