Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Entre altres aspectes, s’ha proposat com dies no lectius el 31 d'octubre i el 9 de desembre de 2022 i el 17 de març de 2023, mentre que el 16 de març se sol·licitarà a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que també s'habilite com a no lectiu i s'amplie en un dia més el curs escolar

La sessió ordinària del Consell Escolar Municipal (CEM) va tindre lloc ahir per la vesprada a les Oficines de la Gerència (av. 9 d'Octubre, 7). A la reunió va assistir l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor d’Educació, José Manuel Tarazona, altres membres de la Corporació Municipal com Maria Josep Soriano i Cosme Herranz i representants de col·legis, instituts, de l’Escola Oficial d’Idiomes i personal de les AMPES, entre altres.
Entre els assumptes tractats, es va dur a terme la lectura i aprovació de les actes anteriors, també, pel que fa al calendari escolar curs 2022/2023, el CEM va proposar com a dies no lectius el 31 d'octubre i 9 de desembre de 2022 i el 17 de març de 2023, mentre que el 16 de març del 2023 es queda en reserva i es demanarà a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que s'habilite, també com a no lectiu i, per tant, s'amplie en un dia més el pròxim curs escolar.
Altres aspectes que es van tractar va ser informar sobre la comissió d'escolarització i la sol·licitud a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport; posar de nou en funcionament l'aula d'Infantil de quatre anys del CEIP Victoria i Joaquín Rodrigo, a causa de les sol·licituds rebudes i l'alumnat sobrevingut; presentar el protocol d'actuació en adscripció a centre i matriculació de l’alumnat de població sobrevinguda i, per últim, la sol·licitud de canvi de centre escolar fora dels terminis establerts per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny