El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
En la reunió, celebrada ahir a la vesprada, també s'ha parlat sobre les audiències públiques d'esta setmana, a més de la següent reunió del CES el dilluns de la setmana que ve

El Consell Econòmic i Social (CES) va mantindre ahir a la vesprada una reunió, ja presencial a l'Ajuntament de Sagunt, en la qual van abordar temes relacionats amb el projecte de pressupost municipal presentat per l'Equip de Govern per a 2022.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que ha sigut una reunió «constructiva, en la qual s'han resolt alguns dubtes i que dona el tret d'eixida a totes eixes reunions i actuacions de participació que estan per vindre, incloent les audiències ciutadanes del pròxim dijous i divendres i un pròxim CES, possiblement, el dilluns de la setmana que ve». Al que ha afegit: «Iniciem el procés de participació ciutadana amb els agents socials, en este cas en particular amb el Consell Econòmic i Social, on hem pogut explicar les pinzellades del nou pressupost i que ara els diferents agents socials treballaran dins de les seues respectives organitzacions per a poder aportar en positiu».
«Continuem fent passos decidits per a este pressupost que pretén ser una eina útil per a continuar prestant serveis bàsics a la ciutadania i, també, per a avançar en inversions llargament demandades», ha conclòs el primer edil.
En el Consell Econòmic i Social (CES) estan representats des dels empresaris fins als sindicats, així com els diferents sectors productius, les associacions de veïns i el propi Ajuntament.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+