Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La retirada de les branques danyades per tempestes o per la pròpia edat dels exemplars de Pinus halepensis, estabilitzarà la massa boscosa i reduirà el risc de caiguda

El Consell Local Agrari començarà dilluns que ve dia 27 de febrer els treballs de poda i tala de l'arbratge danyat del vessant del castell per a garantir la seguretat de la zona. La retirada de les branques danyades per tempestes o per la pròpia edat dels exemplars de Pinus halepensis, estabilitzarà la massa boscosa i reduirà el risc de caiguda.
Els treballs tindran una duració aproximada de 5 dies i respectaran i protegiran la flora endèmica, rara o amenaçada, així com les espècies catalogades en perill d'extinció. A més, es realitzarà el baixat, desramado i trossejat d'arbres morts per plagues, o per temporals amb fort vent, etc. Així mateix, les restes vegetals de poda seran retirades i entregades a un gestor autoritzat.

Esta zona es troba inclosa dins de l'Inventari de Jaciments Arqueològics de la Conselleria de Cultura, en zona de protecció arqueològica i en concret, a l'entorn del BIC del Castell de Sagunt. Així com està incorporada en el Pla d'Acció Territorial Forestal de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa els treballs seran respectuosos amb la importància patrimonial i forestal/paisatgística de l'entorn.
La presidenta del Consell Agrari, Ana María Quesada, ha destacat que des del Consell Agrari «seguim amb la tasca que ja iniciàrem a l'estiu amb els treballadors i treballadores que contractarem a través del SEPE, i este dilluns comencem amb la poda de branques mortes de pins i neteja en els dos trams de vessant que hi ha al costat del Teatre Romà i al costat de les restes iberorromanes més antigues, que va ser la zona que esbrossarem este estiu».
A més, ha assenyalat que hi ha tasques que «podem realitzar, com són estes més xicotetes, però hi ha altres més grans que realitzem també, però la nostra obstinació sempre és poder aportar el màxim al municipi en tot el que és del nostre àmbit o allà on puguem col·laborar. Esta tasca la fem amb el necessari i obligat acompanyament de l'arqueòloga de l'Ajuntament de Sagunt, sempre en plena col·laboració. Personalment és una tasca que em fa molta il·lusió perquè soc una enamorada del nostre patrimoni històric».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny