El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Esta pel·lícula dramàtica, que té una duració de 116 minuts, és apta per a tots els públics. L'entrada és gratuïta
El departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt ha programat per a este diumenge, 17 d'abril, la projecció de la pel·lícula Ciudadano Kane (Citizen Kane, 1941) en el Centre Cultural Mario Monreal a les 19.00 hores. Amb esta pel·lícula s'inicia el cicle de cinema periodístic, que abasta un total de sis pel·lícules fins al mes de juny.
La pel·lícula, dirigida i protagonitzada per l'estatunidenc Orson Welles, és un drama en blanc i negre que té una duració de 116 minuts. A més, va guanyar l'Oscar al Millor guió original, escrit també per Welles juntament amb Herman J. Mankiewicz, resultant a més un dels clàssics del cinema més aclamats de tots els temps.
Ciudadano Kane conta la història d'un important magnat estatunidenc, Charles Foster Kane, propietari d'una important cadena de periòdics, d'una xarxa d'emissores, de dos sindicats i d'una inimaginable col·lecció d'obres d'art, que mor a Xanadú, el seu fabulós castell d'estil oriental. L'última paraula que pronuncia abans d'expirar, “Rosebud”, el significat de la qual és un enigma, desperta una enorme curiositat tant en la premsa com entre la població. Així, un grup de periodistes emprén una investigació per a desentranyar el misteri.
Respecte a la banda sonora, esta va ser composta i produïda per Bernard Hermann, i a més, el film compta amb actors i actrius principals com Orson Welles, Joseph Cotten, Everett Sloane, Dorothy Comingore i Agnes Moorehead.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+