Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El dibuix de José Luis Segarra i Néstor León il·lustra la postal nadalenca amb la qual l'Alcaldia del Consistori saguntí felicita el nadal tant a la ciutadania com a personalitats i institucions

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha presentat este dilluns la felicitació nadalenca de l'Ajuntament per a les festes d'enguany. Ho ha fet acompanyat dels usuaris del Centre Ocupacional Sant Cristòfol, José Luis Segarra i Néstor León, els quals han guanyat el concurs de postals nadalenques en el què han participat junt a companys i companyes.
El dibuix de José Luis Segarra i Néstor León il·lustra la postal nadalenca amb la qual l'Alcaldia del Consistori saguntí felicita el nadal tant a la ciutadania com a personalitats i institucions. La selecció de la seua proposta és el resultat de la decisió d'un jurat intern que l'ha seleccionada entre diverses en un procés totalment anònim, sense saber quina persona estava darrere de cadascuna de les quals.
El primer edil ha agraït en nom d'Alcaldia la col·laboració del Centre Ocupacional Sant Cristòfol, així com dels seus usuaris i usuàries, al mateix temps que ha traslladat l'enhorabona a José Luis Segarra i Néstor León per haver sigut els guanyadors.

En este sentit, Darío Moreno, ha assenyalat que «ja sabeu que estem en unes dates molt assenyalades perquè ve el Nadal, i quan arriba el Nadal sempre ens agrada a les administracions, a l'Ajuntament, ens agrada desitjar-li a tothom que tinga unes bones festes». I per això, «des d'Alcaldia, sempre preparem una postal de Nadal per a poder enviar-la a la gent, però des de fa uns anys ja, sempre diem que és millor que la postal no la faça jo o la faça l'equip, sinó que algú, d'alguna associació que ajude a les persones puga fer la postal. Així que en este cas li hem oferit la possibilitat al Centre Ocupacional Sant Cristòfol, i ens han enviat tots els usuaris i usuàries un muntó de dibuixos per a poder fer la postal».
Així mateix, l'alcalde de Sagunt ha explicat que «ha sigut molt difícil poder triar quins dibuixos ens quedàvem per a la postal. Però, d'entre tots els dibuixos, l'equip d'Alcaldia ha triat dos particularment. Tenim ací els dos artistes i el resultat ha quedat molt bé. Volem donar les gràcies a tot el centre Sant Cristòfol, als monitors i a tota la gent que esteu darrere i, especialment, a José Luis i a Néstor, però també a tots els que heu participat perquè ens heu ajudat a poder felicitar el Nadal a tota la ciutadania».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny