Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt retrà un xicotet tribut a la figura del director i guionista britànic Ken Loach. El cineclub del Casal Jove del Port de Sagunt projectarà dos de les seues pel·lícules més premiades: Yo, Daniel Blake i Mi nombre es Joe.
Yo, Daniel Blake es projectarà el divendres 20 d'octubre a les 19 h. En esta cinta s'explica la història de Daniel Blake, un fuster malalt que es veu obligat a acudir a l'assistència social. Malgrat que el metge li ha prohibit treballar, l'administració li obliga a buscar un treball si no vol rebre una sanció.
Mi nombre es Joe es projectarà el divendres 27 d'octubre a les 19 h. Joe, alcohòlic durant anys, ha aconseguit deixar de beure i dedica bona part del temps a entrenar el pitjor equip de futbol de Glasgow. Ajuda també a una parella de joves drogoaddictes que té un fill i en la casa del quals coneix Sarah, una assistenta social que s'ocupa d'ells. Joe i Sarah s'enamoren apassionadament, però la seua relació no és gens fàcil en un món on la vida quotidiana és realment dura.
Loach ha destacat com un dels màxims representants del cine social europeu dels últims anys. Premiat en els grans festivals, no solament ha denunciat les retallades en les polítiques socials implantades pel thatcherisme i la tercera via de Tony Blair; també es va acostar a la Guerra Civil Espanyola i fins i tot al gènere documental, com en L'esperit del 45.
Tota la informació i la programació de la regidoria de Joventut es pot trobar en http://www.saguntjove.es/
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny