El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La jornada versarà sobre l’associacionisme, i es realitzarà el pròxim 13 de maig a les 17.30 hores

La jornada d’associacionisme Ens associem?... Com fer-ho? es realitzarà el pròxim 13 de maig al Casal Jove Port de Sagunt. Esta activitat, organitzada pel departament de Participació Ciutadana en col·laboració amb el departament de Joventut i Infància, reflexa una de les accions proposades en el Pla Integral de Joventut 2021-2025, concretament a l’eix Construint Societat. Esta proposta es materialitzarà realitzant una jornada informativa en la qual es tractarà la situació del moviment associatiu juvenil actual, dirigida a joves d'entre 16 i 30 anys d'edat.
L’objectiu de la xarrada és reunir a tota la població jove interessada en formar una associació per tal d’analitzar la situació actual en la que es troben les associacions, en especial les juvenils, i conèixer la realitat i les necessitats de les entitats, per tal d’establir un pla d’acció comú per enfortir i visibilitzar el treball que realitzen, i donar ferramentes per iniciar-se com a associacions. Una activitat que dona suport a la importància de posar en valor que les associacions juvenils són escoles de democràcia i, en estes, la joventut practica la participació i aprèn competències bàsiques per al seu desenvolupament personal i adquireix capacitat crítica i autonomia.
Amb l’organització d’esta jornada, que es realitzarà el dia 13 de maig al Casal Jove del Port de Sagunt a les 17.30 hores, es pretén avançar cap a una convivència positiva on la participació de tota la ciutadania es convertix en un element prioritari. Per tal d’inscriure’s a la jornada cal accedir al següent formulari: https://support.google.com/drive/answer/6283888.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+